Sep 19, 2012

Suspendnya ngajar Liezaaaa...

Asskm dan alooo untuk semua... Saya sebenarnya suspend betul mengajar student DIY hari ni...Leiza dari Seri Kembangan. Mula-mula tu tak suspend sangat....oker jerrr..Tapi bila Leiza bagi tahu, husband dia kasi warning (hehhehe..) make sure kek yang dia belajar nanti sedappp...saya dah kecut perut.....

Kata Leiza, ni semua sebab pengalaman yang lepas-lepas lerrr...gi belajar kek, tapi husband dia tak suka kek tu...dia tak makan pun. Nak datang Seremban ni pun kata Leiza, husband dia tanya berkali-kali...berbaloi ker gi jauh-jauh, tak der ker orang yang kat KL yang boleh mengajar n macam-macam soalan lain...hehhehehhehe....tak pa, tak pa, saya pahammm...orang sayang bini, gggitu lerrr...kann...?

Ok, berbalik pada masalah kecut perut neh...saya risau sangat. Yea lahh...selera orang ni subjektif...orang lain cakap sedap, bagi orang lain mungkin tak sedap. Tapi berbebekalkan keyakinan jitu saya terhadap kualiti kek-kek yang saya buat/ajar selama ni (cheewwaahhh...hehhehe) , saya yakin husband Leiza mesti suka kek saya....insyaallahhh....

Alhamdulillah, lega bila Leiza komen kat FB tadi...:


``...dia puji kek sedap! tak de komplen, siap buat pembahagian harta dkt jiran2 sebelah.. ada harapan nak pegi lagi.. yeehhaaa!,''

Ni plak komen Leiza mengenai kek carrot saya:
 
``.. yang tak suka carrot pun kata sedaaaap..!''

Alhamdulillahhhhh...leggggaaaaa....ehhehe. Tq Leiza. Leiza belajar 5 jenis kek - Double Indulgence, Carrot Walnut, Red Velvet, Italian Rainbow dan Tiramisu



Leiza in action

RV


Italian Rainbow versi ombre

Carrot Walnut

Tiramisu