Sep 30, 2012

Kelas demo Durian Crepe n Crispy Cream Puff diserbu 53 student

Asskm dan alooo untuk semua..

Alhamdulillahhhh, syukur...Siaran ulangan kelas crepe dan crispy cream puff semalam betul-betul full house. 53 orang student dari jauh dan dekat datang kelas yang sangat happening semalam. Alhamdulilllah semua berjalan lancar.

Paling jauh - dari Sabah - Hafizah...tq dik sebab terus bagi sokongan.

Semalam saya ajar buat Durian Crepe - dessert yang tengah melatop-latop sekarang. Alhamdulillah...hasil feedback dari student 1st bacth hari tu sangat lah memberangsangkan...Order tak putus-putus.  Kata student-student saya yang buat jual durian crepe tu, sekarang satu badan dah bau durian...heheeh...Apa taknya, tiap-tiap hari buat durian crepe untuk order customer...Tahniah.

Tq tak terhingga untuk 1st batch student yang bagi feed back yang sangat positive tu. Feedback positive ni lah yang menyebabkan kelas saya penuh semalam. Alhamdulillah...Saya terpaksa menolak ramai student yang nak join kelas semalam sebab dah overload...

Selain durian crepe, semalam, saya juga ajar buat Japanese Crispy Durian Crepe, French Vanila Mille Crepe dan Tiramisu Mille Crepe.

Tak pa, untuk mereka yang tak berksempatan nak join kelas semalam, saya akan ulang kelas sama pada SABTU 13 OKTOBER ni....di tempat saya di BZEE BAKERY, SEREMBAN 2. Ni adalah kelas LAST saya bagi modul Crepe untuk tahun ni. Saya tak ulang lagi. Tahun depan saya tak sure lagi nak buat bila...so, jangan lepaskan peluang ni.

Bagi yang tinggal di utara, saya akan buat kelas ni di tempat adik saya di Sungai Petani pada SABTU, 6 Oktober. Maklumat lanjut, sila rujuk blog adik saya cuitcutecakes.blogspot.com


Jom layan gambar kelas semalam...

French Vanila Mille Crepe

Tiramisu Mille Crepe

Crispy Japanese Cream Puff

Durian Crepe

Model durian crepe hari neh - Leiza Ali

Sifooo deco - Rani Changlun tengak menikmati setiap gigitan durian crepe...hhehe

Japanese Crispy Cream Pufff

Sebelum dibahagikan

Sesi merasa...

Hampir habis di bahagikan


Untuk semua student yang mai semalam....tq atas sokongan anda. Saya sangat menghargai sokongan anda semua. Sokongan anda memberikan saya lebih semangat untuk terus dan terus mencipta pelbagai resepi baru dan unik untuk dijual pada customer... Kesimpulannya...

TERUSLAH MENYOKONG SAYA UNTUK SAYA TERUS MENOLONG ANDA......(ahakssssssssssss......mcam kempen pilihanraya plakkk.....maaap, lawak saja noooo.)