Sep 21, 2012

Mabuk Ombre...

Asskm dan alooo untuk semua....sejak dua menjak ni, macam berjangkit plak demam ombre neh..hehhe...Semua student DIY saya yang buat Italian Rainbow mesti nak buat corak Ombre...tapi best...suka tengok colour-colour tu...Macam hari ni, dua student - Sharmila (Mila) n Rabihah (Hah) pun sama...Dua-dua nak buat ombre. Mila nak colour hijau n Hah nak colour Pink. Dua-dua colour sweet.

Mila punya

Pink


Baru kluar oven....belum make up
Actually ni kelas Sharmila. Hah yang terbang khas dari Kelantan menyelit. Mila patutnya masuk kelas DIY saya last Ramadhan. Sian dia...dah datang tengok kedai saya. Takut sesat. Tapi masa hari kelas tu, dia demam. Satu family demam. So, postponed ke hari ni.

Semalam Mila blajar 5 jenis semuanya - Italian Rainbow, Double Indulgence, Pecan Heaven, Pavlova dan Cream Puff n eclairs. Sbenarnya Mila dah biasa buat kebanyakan daripada items-items yang dia blajar ni. Terutamanya Pavlova n Cream Puff. Tapi semua resepi internet. Dia tak puas hati sebab rasa macam ada yang tak kena. So apa lagi, cari cikgu lerrr..heehhe..Tak pa...tak rugi menuntut ilmu. Tq Mila sebab bagi kepercayaan pada saya untuk ajar u....

Mila (kanan) dan Hah


Double Indulgence

Pecan Heaven

Pavlova

Eclairs

Cream Puff
Ni feedback dari Mila...

Assalam Puan, akak dah sembang ngan suami..lepas ni nak kumpul duit nak g belajar lagi kat BZ..he he he

Alhamdulillahhhhhh....saya ni bab-bab kalau student dapat restu n sokongan somi legaaaaaaaaaaaaaa sangat...fuhhhh...pening sket alau husband tak support...nak kluar duit satu hal, nak ngantor ke seremban satu  hal....kannn...? hehheheh