Sep 16, 2012

DIY package 4in1 slice cake

Asskm dan alooo untuk semua....

Jumaat kelmarin, Emi dari Melaka berDIY ngan saya. Emi ambik package slice cake 4in1 - strawberry slice, chocolate slice, opera dan fresh fruit slice. Untuk tambahkan lagi produk jualan biz part time dia. Emi ni keja, tapi rajin ambik order sampingan...elok la tu Emi...kek slice ni antara produk yang senang buat dan senang jual..

Strawberry slice

Chocolate Slice

Fresh fruit slice

Opera

Pas kelas ngan Emi kelmarin, saya buatkan kek kawin untuk Kak Pah... customer lama - Kak Pah request bawah kek chocolate (3 kg), tengah Prune Cake (3 kg) dan Italian Rainbow (2 kg)...campur ngan cream bagai..10 kg lebih kek neh.....ni saya guna steam buttercream

Ni plak kek RV - buat pas kelas gak semalam....direquest paksa oleh student Miss XYZ...yang penah belajar kek RV ni dalam kelas DIY....sabaaaaqqq saja laaa...memandangkan saya tak dak kelas sabtu ni, maka saya layan gak lerrrr.....sib baik saya baik hati...ahaksssssssssssss...