Nov 4, 2012

Demo DC, Crepe N Japanese CP di The Dessert Table

Asskm dan alooo untuk semua...Alhamdulillahhh...kelas demo  saya di luar negeri (di luar NEGERI SEMBILAN jerrrr..ahaksss) sukses dan berjalan dengan penuh gelak ketawa....Saya buat di The Dessert Table, Mutiara Damansara. Tokey dia Farida - kawan lama saya. Kami kenal masa dia tinggal di Seremban 2. Pastu dia pindah ke Taman Tun.

Mula-mula berat ati nak p sebab saya rasa agak leceh nak buat kelas di tempat orang ni. Sebelum ni saya cuma buat di tempat adik saya di Sungai Petani. Di tempat adik sendiri senang laaa sebab dah tau letak duduk barangnya. Tapi di tempat orang ni, tempat baru, kekok sket...Tapi pas kena pujuk ngan Farida dan selepas saya bagi syarat minimum 30 orang student baru saya on, maka saya pun setuju...Alhamdulillah 40 orang join kelas ni Sabtu lepas..Pecah panggung jugaklah nampaknya...hehhehe

Kelas riuh rendah dengan perangai student yang mula-mula malu-malu kucing. Tapi dah ujung-ujung tu, semua dah hilang malu. Tambah-tambah masa sesi merasa...lawak betoi tengok depa semua neh...

Okeh....seperti biasa, modul kelas kali ni , dessert yang tengah `BERHANTU' sekarang ni -  Durian Crep. Selain tu saya juga ajar buat Japanese Cream Puff, French Vanila Mille Crepe n Tiramisu Mille Crepe.

Jom layan gambar sekitar kelas:


sesi merasa

French Vanila Mille Crepe

Tiramisu Mille Crepe

Japanese Cream Puff

Tokey The Dessert Table - Farida tengah membahagikan mille crepe untuk dirasa

Tunggu giliran untuk merasa

itttuuu diaaaa...

Kak Pah...student yang paling happening n peningggg....lawak sungguh kak pah neh...






Tq untuk semua student yang hadir....ada rezeki kita jumpa lagi...Jumpa di Seremban yo....ahaksss