Nov 24, 2012

JADUAL KELAS DIY FEB,MAC N APRIL 2013

Asskm dan alooo untuk semua....

Disenaraikan tarikh-tarikh terbaru kelas DIY (untuk memahami apa itu kelas DIY - click di sebelah kanan anda di bawah tajuk Apa Itu Kelas DIY) untuk bulan FEB, MAC dan APRIL 2013

Kepada yang berminat, ikut langkah mudah berikut:

1. Pilih apa yang anda nak belajar. Sila check senarai apa yang nak belajar dibawah tajuk APA ITU KELAS DIY. Anda juga boleh tengok koleksi-koleksi kek/pastry/roti yang saya ajar di FB saya  Zalina Yahaya

2.  EMEL saya - bzeebakery@gmail.com. Dalam emel tu, nyatakan:

i. Nama anda
ii. No. Phone
iii. Date yang anda nak
iv. Apa yang nak belajar

Kalau nak jawapan yang lebih cepat anda boleh terus SMS SAYA - 019 282 0053.

Sama gak..dalam sms tu nyatakan:
Nama
Tarikh DIY yang anda nak 
Apa yang nak belajar

3. Tunggu reply saya.Untuk emel mungkin ambil masa. Tapi untuk SMS, in syaa allah saya akan cuba jawab secepat yang mungkin.

Saya akan bagi sebutharga. Kalau setuju, bank in 1/2 daripada total yuran untuk book date tu. Selagi anda tak bayar deposit, seat/date belum confirm


HARAP MAKLUM 
1. Sila pilih date yang dikemukakan sahaja. Date yang tak diberikan bermakna off day atau saya bercuti.
2. Date yang dah ada ada nama orang bermakna dah ada orang bayar deposit. Kalau anda nak juga date tu, anda boleh MENYELIT/TUMPANG KELAS tu...tapi syaratnya, anda kena ambik sama dengan apa yang student asal ambik. TAK BOLEH pilih apa yang anda suka saja...


FEBRUARI
2 Feb - 25 Feb - SAYA BERCUTI 

SELASA 26 FEB
RABU 27 FEB
KHAMIS 28 FEB
JUMAAT 1 MAC

MAC
(Minggu Pertama)

SELASA 5 MAC
RABU 6 MAC
KHAMIS 7 MAC
JUMAAT 8 MAC


Minggu Kedua

SELASA 12 MAC
RABU 13 MAC
KHAMIS 14 MAC
JUMAAT 15 MAC

MINGGU KETIGA
SELASA 26 MAC
RABU 27 MAC
KHAMIS 28 MAC
JUMAAT 29 MAC

APRIL

Minggu Pertama

SELASA 2 APRIL
RABU 3 APRIL 
KHAMIS 4 APRIL
JUMAAT 5 APRIL

Minggu Kedua
SELASA 9 APRIL
RABU 10 APRIL
KHAMIS 11 APRIL
JUMAAT 12 APRIL

Minggu Ketiga
SELASA 16 APRIL
RABU 17 APRIL
KHAMIS 18 APRIL
JUMAAT 19 APRIL

Minggu Keempat
SELASA 23 APRIL
RABU 24 APRIL
KHAMIS 25 APRIL
JUMAAT 26 APRIL
SELASA 30 APRIL