Nov 14, 2012

TARIKH BARU DIY JANUARI 2013





Asskm dan alooo untuk semua....pejam celik, pejam celik dah nak masuk tahun baru...cepatnya masa berlalu. Rasa macam baru jerrr saya iklankan date untuk Januari 2012.....tup-tup dah bertukar tahun..hmmmm..... terasa makin tua...hehhehehhe..tak pa, tak paaa...idup mesti diteruskan. Kita terus berjuang dan berusaha untuk menjadi lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya...Semoga kita semua terus diberkatiNya...Insyallahhhhhh....

Ok, memandangkan ramai yang dah bertanya, ni saya senaraikan date-date baru untuk kelas DIY bagi bulan Januari 2013. Sapa yang berminat ikut langkah mudah berikut:

1. Pilih date yang diberikan..(HANYA YANG DISENARAIKAN SAHAJA..yang tak disenaraikan bermakna saya off atau saya bercuti)

Date yang adah ada nama orang bermakna tak available lagi. Kecuali anda nak menyelit - yang bermaksud anda belajar sama dangan apa yang student asal nak belajar. Tak boleh pilih menu sendiri. Dan kalau student asal nak tukar last minute pun, anda kena followww.

2. EMEL saya - bzeebakery@gmail.com. Dalam emel tu, nyatakan:

i. Nama anda
ii. No. Phone
iii. Date yang anda nak
iv. Apa yang nak belajar

Kalau nak allertkan saya yang anda dah emelkan saya pun  boleh -  sms saya terus - 019 282 0053

3. Tunggu reply saya. Saya akan bagi sebutharga. Kalau setuju, bank in 1/2 daripada total yuran untuk book date tu. Selagi anda tak bayar deposit, seat/date belum confirm


DATE-DATE DIY JANUARI 2013


Minggu Pertama

SELASA, 1 JAN - BOOKED

RABU 2 JAN - BOOKED

KHAMIS 3 JAN

JUMAAT 4 JAN - BOOKED

Minggu Kedua

SELASA 8 JAN

RABU 9 JAN

KHAMIS 10 JAN - BOOKED

JUMAAT 11 JAN - BOOKED


Minggu Ketiga

SELASA 15 JAN - BOOKED

RABU 16 JAN 0 -  BOOKED

KHAMIS 17 JAN - BOOKED

JUMAAT 18 JAN - BOOKED

Minggu keempat

SELASA 22 JAN

RABU 23 JAN - BOOKED

KHAMIS 24 JAN (cuti Maulidur Rasul)-BOOKED

JUMAAT 25 JAN - BOOKED

JAN/FEB
SELASA 29 JAN - BOOKED

RABU 30 JAN - BOOKED

KHAMIS 31 JAN - BOOKED

JUMAAT 1 FEB- BOOKED