Nov 4, 2012

SAPA NAK ORDER DURIAN CREPE...ambik masa kelas, Sabtu ni...



Khas untuk mereka yang akan join kelas CREPE di bakery saya, Bzee Bakery Seremban 2, Seremban pada SABTU, 10 NOVEMBER NI...
(atau kepada orang lain yang juga berminat....)

Kalau berminat nak order Durian Crepe, boleh bank in FULL PAYMENT

ke ACCOUNT MAYBANK ZALINA YAHAYA:
1122 500 16852

Pas bank in SMS NAMA anda ke no 019 282 0053 dan nyatakan brapa jumlah yang dibank in dan berapa pack.

CONTOH: NINA, RM100, 10 PACK
HARGA: 1 PACK 6 PCS - RM10.

TARIKH AKHIR UNTUK BANK IN PAYMENT KHAMIS, 8 NOVEMBER. Yang order lewat daripada date tu, kalau ada stock ada la....kalau tak, saya akan pulangkan duit....

(bagi yang CONFIRM AKAN bertanya: ``....kena beli kerrr DC ni, tak kan tak dapat free untuk rasa pas kelas pas kelas...?

Jawapan: Saya akan bagi anda bawak balik sorang sket semua apa yang kita belajar itu - DURIAN CREPE, JAPANESE CREAM PUFF,FRENCH VANILA MILLE CREPE DAN TIRAMISU MILLE CREPE.

Yang saya offer nak jual ni sebab pengalaman setiap kali kelas, mesti ramai yang berebut-rebut sampai tarik-tarik rambut nak beli (ahakssss...). So, bagi tak mengecewakan anda, saya akan jual.

PERHATIAN: HANYA YANG DAH BAYAR FULL PAYMENT saja yang akan dapat. Yang sms cakap ``KAK, TOLONG SIMPAN 2 PACK, NANTI SAYA AMBIK MASA KELAS...' saya anggap hanya guruan dan igauan semata-mata.

Saya hanya akan buat DURIAN CREPE UNTUK JUALAN...yang lain saya bagi sampel rasa jerr...
 
(Bagi yang tak masuk kelas, tapi nak order, boleh datang ambik hari Sabtu pas pukul 12 tengahari)