May 21, 2013

Jangan Lupa Kelas last kek kontinental ekonomi Bzee Bakery 24 Mei (Jumaat) - Public Holiday Hari Wesak

Asskum untuk semua...

Kepada yang tak dak buat apa-apa cuti umum hari wesak 24 Mei (Jumaat) ni, jom join kelas Kek Continental Ekonomi saya. Ni kelas last saya. Pas ni saya tak ulang lagi. Kek-kek ni hanya akan dioffer dalam kelas DIY - sejenis RM180.

Saya akan demokan 5 jenis kek yang semuanya berasaskan sponge cake tapi diberi sentuhan krim yang glam dan nampak mahal.

5 kek tu - Mastura Jambu, Musang King Durian Cake, Coffee Nut, Orange Chocolate Cake dan Magic Chocolate Mousse Cake










Kepada yang berminat, ni detailsnya:

TARIKH: JUMAAT, 24 MEI (CUTI UMUM HARI WESAK)
MASA: 11 pagi - 5 petang/ sehingga selesai
TEMPAT: Bzee Bakery, Seremban 2
PENGAJAR: Zalina, Bzee Bakery

JENIS KELAS: DEMO
YURAN: RM200
DEPOSIT: RM100 (DEPOSIT TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN DAN TIDAK BOLEH DITUKAR KE KELAS LAIN
STATUS: Masih Ada Kekosongan

Cara mendaftar:

1.Bank in deposit

2.Bank in ke account Maybank BZEE CAFE & BAKERY - 5051 76100 195.

3. Pastu SMS ke nombor 019 282 0053 (saya ULANG SMS).SMS: nama, kelas apa, tarikh dan jumlah bank in

Contoh: ZALINA YAHAYA  KEK CONTINENTAL, 24 MEI, RM100
(sila bagi nama penuh untuk mengelakkan kekeliruan semasa semakan)

SANGAT-SANGAT PENTING – SILA SIMPAN BUKTI PEMBAYARAN ATAU EMEL PADA SAYA (bzeebakery@gmail.com) dan kemukakan masa mendaftar di kelas. Yang tak dak bukti pembayaran dianggap TAK BAYAR…so kena lah bayar sekali lagi.