May 11, 2013

kelas kek kukus ekonomi 12 mei ahad ditunda ke 26 mei

Asskum untuk semua...
Mohon maaf sebab terpaksa membatalkan kelas kek kukus ekonomi esok 12 mei sebab bapak saya kini berada dalam keadaan kritikal di hospital sultan abdul halim sungai petani
Kelas ganti akan diadakan pada ahad 26 mei.

Bagi yg nak cancel class sila sms nama penuh, acct nombor, jumlah bank in dan tarikh bank in untuk saya refund.

Bagaimanapun bagi yg nakkan resepi dan dapatkan 5 jenis kek kukus yg saya dah siapkan tu, boleh datang terus datang ke bakery saya esok bermula pukul 10 pagi sampai 2 petang.

Cara2:
1. Datang terus bakery saya di seremban 2
2. Tunjukkan bukti pembayaran deposit.
3. Bayar baki rm100.
4. Ambik resepi dan kek

Bagi yang dah ambik resepi tapi masih nak tengok demo boleh datang kelas demo saya pada ahad 26 mei - free. Tak bayar lagi.

Bagi yg nak masuk kelas demo free pada 26 mei tu. Sila bagi nama pada kak mas

Sebarang pertanyaan sms saya 019 282 0053

Segala kesulitan amat dikesali

Zalina yaaya