Mar 23, 2014

DIY Minggu Ketiga April - 18 - 21 Mac

Asskum semuaaa... alhamdulillah....selesai minggu yang produtif dengan kelas DIY bermula 18 hingga 21 Mac lepas.

DIY minggu ni dirasmikan oleh Hafizah dari Seremban. Fizah belajar Cream Puff & Marble Cheese Brownies.

Cream Cheese Brownie

Cream Puff










RABU 19 MAC - Kak Salman Manja dari KL berDIY ngan saya 3 jenis kek - Pandan Layer, Bangkok Kaya dan Russian Black n White.



Risau gak bila orang-orang lama datang blajar ngan saya kek-kek lama n evergreen ni. Tapi alhamdulillahhh, Kak Salman Manja sangat berpuas hati dengan hasil Bangkok Kaya dan Pandan Layer. Dia nak sangat tau macam mana nak dapat kan kek Pandan Layer yang kata dia `sangat sempurna dan cantik - Sharp edges'...hehehhe...Senang jer kan kak...? yang penting tau tips penting.






 

 Rabu dan Khamis plak giliran orang-orang dari Singapore. Rabu 20 Mac, Izah. Ni 1st time Izah berDIY ngan saya. Izah ambik Kek Durian Musang King, Package Lava Cheese Cake, French Vanila Mille Crepe n  Savoury Choux Pastry.









French Vanilla MIllle Crepe

Package Lava Cheese Cake

Cheese Slice Cake

Savoury Choux Pastry

Musang King Durian Cake
Keesokannya harinya giliran Sue. Sue ni dah banyak kali berDIY ngan saya. Alhamdulilllah. TQVM Sue sebab tak putus-putus bagi sokongan pada saya. Sue ambik 4 jenis package - Package mIni cheese cake, Package kek marble, Cake kukus ekonomi n Package Lava Cheesecake