Mar 26, 2014

JAWATAN KOSONG DI BAKERY SAYA






JAWATAN KOSONG DI BZEE BAKERY:

Asskum semua: Ni ada jawatan kosong di bakery saya. Klu sapa berminat atau ada anak-anak kawan yang berminat, call saya: Zalina (019 282 0053019 282 0053).
CALL SAYA SELEPAS PUKUL 6 PETANG SAHAJA

Jawatan kosong: PEMBANTU SAYA DI BAKERY
Skop kerja: Membantu SEMUA kerja-kerja di bakery. Anda kena buat semua kerja - tiada pengkhususan kerja.
Jom jadi orang yang multitasking …mana tau klu ada ada cita-cita nak bukak biz sendiri satu hari ni. Ini semua pengalaman berharga untuk anda. Insyallah

Status jawatan selepas 3 bulan percubaan: TETAP (bukan sementara nak tunggu dapat result masuk mana-mana IPT atau sementara nak tunggu dapat keja lain)

Umur: 18 – 40 tahun

Jantina: Lelaki @ perempuan

Gaji dan pelbagai hak lain yang akan anda terima sebagai pembantu saya hanya akan dibincangkan masa sesi temuduga

CIRI-CIRI LAIN:
1.       RINGAN TULANG dan tidak memilih kerja
2.       TAK SUKA CARI PASAI ngan rakan sekerja yang lain.  KERJA jalan, MULUT tak jalan pun tak pa. Saya suka pekerja yang PEMALU dan PENDIAM. Jangan bimbang , anda tidak akan boring sebab radio saya on setiap masa.
3.       Tak sibuk tengok jam nak balik awal
4.       H/phone dibenarkan on, tapi tak boleh sms/fb/whatsap/tweet
5.       Boleh terima teguran


Sekian, terima kasih
Zalina Yahaya