Mar 23, 2014

Kelas Demo best 5+1

Asskum semuaaa...alhamdulillah...kelas demo terakhir kek dan brownie terbaik saya semalam berlangsung dengan sempurna.

Untuk kelas demo ni saya bagi special price RM350 seorang. Pas ni sapa yang nak kelas DIY harga ialah RM200 untuk sejeni kek.

7 orang saja yang join. Alhamdulillah. Jadi mcm semi hands on la plak..hehheh...Tapi hikmahnya, geng-geng yang join kelas demo small group ni sangat berpuas hati dan dah book untuk satu lagi kelas demo special request untuk small group pada bulan June ni. Dia orang dah pilih 6 kek untuk saya demokan.

Okeh, semalam saya demokan 6 jenis kek yang memang menjadi trademark Bzee Bakery dan dah banyak jadi ibu duit pada student yang penah belajar. 6 jenis kek ni juga adalah antara yang paling banyak dapat permintaan untuk kelas DIY sejak lebih 5 tahun lepas. Dan alamdulillah, permitaan untuk kek-kek ni tak pernah putus-putus sehingga hari ni.

Enam kek yang saya demokan hari ni: RedVelvet, Russian black n white, double indulgence, Italian Rainbow, Carrot Cake dan Salted Caramel Brwonie



Tqvm atas sokongan semua. Insyallah ada rezeki kita jumpa lagi.