Mar 23, 2014

MODUL TERBARU BZEE BAKERY - CREAM CHEESE BROWNIE




Banana Cream Cheese Brownie

Crispy Cream Cheese Brownie

Double Cream Cheese Brownie

Cranberry Cream Cheese Brownie


Asskum semuaaa.....alhamdullilahh, berkat sokongan dan doa semua, saya berjaya menghasilkan satu lagi modul baru yang boleh anda pelbagaikan produk jualan anda.

Untuk kekal bersaing dalam biz terutamannya biz makanan ni saya rasa, selain mengenalkan mutu produk yang kita buat, kita juga kena rajin dan berani untuk introduce benda-benda baru pada customer. Biasalah customer ni kan...sentiasa nak cuba benda baru.

Okeh, modul baru yang saya perkenalkan ni ialah CREAM CHEESE BROWNIE. Ada 4 jenis semuanya:

1. Banana Butterschotch Cream Cheese Brownie
2. Double Chocolate Cream Cheese Brownie
3. Cranberry Cream Cheese Brownie
4. Crispy Chocolate Cream Cheese Brownie 


Saya dah bagi tester saya cuma semua brownie ni dan alhamdulillah semuanya berpuas hati. Tangga teratas ialah Crispy Chocolate Cream Cheese Brownie dan Banana Butterschotch Cream Cheese Brownie. 


Kak Salman Manja yang penah ambik DIY ngan saya plak suka Double Chocolate Cream Cheese Brownie. Dan suami saya suka Cranberry Cream Cheese Brownie. Masing-masing dengan selera masing-masing.

Saya...? Saya suka CRISPY CHOCOLATE CREAM CHEESE BROWNIE..hehhehe

Okeh, kepada yang berminat dengan kelas ni, ni detailsnya: Cepat daftar yea...takut kelas penuh...

Kelas: CREAM CHEESE BROWNIES

1. Banana Butterschotch Cream Cheese Brownie
2. Double Chocolate Cream Cheese Brownie
3. Cranberry Cream Cheese Brownie
4. Crispy Chocolate Cream Cheese Brownie

Tarikh: Sabtu, 19 April 2014
Masa: 11 pagi – 4 petang

Tempat: Bzee Café & Bakery,
No. 23 Ground Floor, Magistrate Square, Seremban 2, Seremban, Negeri Sembilan (berhampiran Kompleks Mahkamah Seremban 2) Koordinat: N 2.68686, E 101.91722
Jika ambik public transport, paling senang, ambik komuter. Turun di stesyen Seremban. Ambik teksi. Bagi add saya. RM12. Perjalanan lebih kurang 20 minit dari stesyen komuter.
Pengajar: Saya, Zalina

Yuran: RM200
Deposit: RM100 (tidak akan dipulangkan jika anda membatalkan penyertaan)


CARA MENDAFTAR:

1. Bank in deposit RM100, Maybank BZEE CAFE & BAKERY - 5051 76100 195

2. Pas bank in, SMS KE NOMBOR 019 282 0053, nama, date class, nama class dan jumlah bank in
Contoh: ZALINA, 19 APRIL, RM100 CREAM CHEESE BROWNIES

3. Sila simpan bukti pembayaran dan kemukakan masa kelas. Tanpa bukti pembayaran anda
dianggap belum bayar.

4. Apa yang perlu dibawa masa kelas: Pen, bukti pembayaran dan baki yuran.

5. Apa yang tak boleh dibawa: Peneman, anak, sedara mara dsbnya. Hanya yang bayar yuran dibenarkan masuk kelas.

Labiu
Zalina