May 15, 2009

Kek Butter Super Moist & Chiffon Pisang

Ni kek butter super moist...gebu dan rasanya cair di mulut...

Yang ni plak, Chiffon Pisang. Saya guna pisang berangan

Hari ni buat tempahan dua kek customer - Mia dari Green Street Homes, Seremban 2. Ni jiran setaman. Mia nak kek butter dan satu lagi apa-apa kek yang ada pisang. Untuk hubby yang suka sangat masakan-masakan terutama kuih muih yang berasaskan pisang.


Memandangkan kek pisang dah biasa sangat, saya suggest Kek Chiffon Pisang. Kebetulan, saya pun dah janji dan ambil gambar chiffon pisang untuk tunjukkan pada u all kan...? So, ni lah hasilnya.

Untuk kek butter tu, saya suggestkan Mia kek butter super moist. Kek ni guna butter high quality - Golden Churn dan dibakar guna teknik steam bath. Mia tak nak hias apa-apa. Kosong jerr. Untuk guest yang akan datang esok kata Mia.

Sapa-sapa yang nak order atau minat nak blajar boleh contact saya . Ok...gud nite...