May 22, 2009

Kelas buat dan hias cupcake guna buttercream

Yang serba kuning tu lah Kak Maznah. Kak Maznah ni ada keturunan darah diraja Seri Menanti. Dia tak boleh pakai baju colour lain kecuali kuning....hehehheAntara hasil kreativiti student




Semalam (Khamis), geng-geng suri rumah yang rajin (buat makan untuk anak-anak n juga buat biz dari rumah) mintak saya buat kelas cupcake. Saya tunjukkan demo buat tiga jenis cupcake - vanila, strawberry filling dan cheese cupcake dengan cream cheese topping. Pastu tu masing-masing hands on hias semua cupcake tu guna buttercream.
Best n enjoy dengan kerenah masing-masing. Untuk Kak Maznah student baru (ni 2nd time dia joint kelas saya selepas kelas chiffon hari tu...), bawak-bawak bersabar...kelas kek chocolate 30 Mei ni, insyaallah onnnnnnnnn....44 kali dia asyik tanya saya kelas kek chocolate saya on ker tidak ujung bulan ni....Masuk kali ke 45 kali dia tanya....saya denda dia dok kat luar kelas....hehheheh (lawak jer kak....jangan marah).
O.k untuk u all yang nak joint kelas kek Chocolate yang sangat ditunggu-tunggu oleh Kak Maznah ujung bulan ni (30 Mei, 11 pagi ni), sila confirm kehadiran anda cepat-cepat. Takut nanti Kak Maznah tak bagi orang lain joint...hehhehehe (lawak skali lagi....)