Jun 4, 2009

FONDANT, SOFTFONDANT N KEK MARBLE

Kek Marble untuk diri sendiri....hehehhe

Kek fondant (yang colour biru) n kek softfondant (steamed buttercream - putih merah) untuk Zila n Kak Pah


Salam dan aloooo....Hari ni buat dua kek untuk customer yang akan ambik esok - dua-dua untuk acara akad nikah. Selain itu, hari ni juga saya bakar 8 biji kek kawin untuk customer ambik sabtu. Tapi saya tak decorate lagi. Esok saya tunjukkan gambar yea...

O.k... untuk hari ni punya kek, Zila nak kek fondant, kak Pah pulak nak kek soft buttercream dengan bunga fondant. Tema colour Zila - biru. Kak Pah pulak pilih merah putih. Dua-duanya nak kek butter vanila.


Selain itu, hari ni gak, saya bakarkan kek butter Marble 2 kilo untuk KakMira. Kak Mira sajer jer order untuk sedara mara yang nak datang rumah esok. Dah alang-alang buat untuk kak Mira, saya pun buat untuk diri sendiri....teringin plak...lama betul tak makan kek marble ni....