Oct 13, 2011

DIY Cupcake Bouquet dan Kek Kawen 3 tingkat Steam BC ngan student misteri....

Asskm dan aloo untuk semua.....Hari ni ada sorang student misteri yang datang blajar ngan saya. Dia enggan dikenali atas faktor-faktor keselamatan. Sebabnyaaaaaaaaaa....dia ammbik MC untuk masuk kelas DIY ngan saya. ahakssssssssssssssss.....Hari lain tak sempat dan hari lain dia keja.

So, sebagai menghormati keselamatan dia...(ahaksss), maka saya pun akan cuba melindungi identiti student yang sorang neh...ahakssss...Apa-apa pun, jom kita tengok hasil kerja dia yang cantik dan berseni neh....

Cupcake bouquet - 1 dozen - vanila cupcake ngan fondant...persiapan student misteri untuk adik dia yang nak bertunang tak lama lagi...

Putih bersih - tema kek kawin yang dipilih student misteri. Ni 1st time dia buat bunga. Dah la 1st time, kidal plak.....fuhhh...mencabar betoi ajaq. Tapi menakjubkan..student misteri ni seorang yang cepat tangkap. Ajaq 2, 3 kali dah lepassss....tahniah yea student misteri...ahaksss

Ini dia wajah sekerat student misteri tengah pulun menghias kek....ahaksssssssss


Untuk student misteri, tq yea sebab tak jemu-jemu blajar ngan saya. Ni dah masuk 4 kali dia berguru ngan saya....