Oct 3, 2011

Kelas Mousse cake

Asskm dan alooo untuk semua.... Kelas demo semalam saya ajar 3 jenis mousse cake - strawberry, chocolate dan german blackforest.

Strawbery n chocolate mousse tu guna mousse yang betul-betul - yang original dan tradisional. Rasanya kata student saya `errrmmmm...mcm aiskrim...'' Yang German Blackforest tu guna cara shortcut. Sapa yang malas nak buat mousse cara tradisional, so, bleh guna cara shortcut. Tapi rasa dia tak bleh lawan la ngan yang original yang lemak berkrim sampai juling bijik mata tuh...ahaksss..(promo kena lebihhhhh).

16 orang join kelas hari ni: 
 Sapiyah Hassan, Yati,  Sharifah Aishah,  Susie,  Kak Murni,  Zakiah,  Rossnani ,  Rohayu Abu Samah, Shafinaz,  Yogesh,  Laily , Marlina ahmad, Linda,  Maimunah,  Rohana Madah ,  Julia dan Kak Hasnah.

Tq yea untuk semuaaa....



Strawberry mousse


Chocolate Mousse


Ni bahagian yang dibawak balik student

Ni plak cikgu PUNYAAAAAAAAAAAA....hahaha... sorry yea...cikgu punya lagi banyakk....ahaksss...Selalunya saya tak wak balik pun....tapi sebab nak gi majlis doa selamat kawan gi mekah, saya bawak sebagai buah tangan....jangan marah aa   





Ni semua student yang join kelas semalam...   
Untuk semua, tq sebab terus bagi sokongan kat saya....insyalllah ada rezeki kita jumpa lagi.