Oct 31, 2011

Dua hari berkelas demo di CuitCuteCakes, SP

Asskum dan aloooo untuk semua....FUhhhhhh....happening betoi kelas demo 2 hari di kedai adik saya, cuitcutecakes, Sungai Petani. Tq banyak-banyak untuk semua student yang join class pada 29 dan 30 Oktober kemarin.

Hari Sabtu 29 Oktober saya buat kelas introduction 3 kek baru saya - Royal Caramel, Nutty Caramel dan Chocolate Mascarpone dan satu kek evergreen - Chocolate Fudge. 30 orang join kelas neh. Alhamdulilllahh. Huru hara ngan masing-masing punya perangai yang cuma baik pada 10 minit pertama class. Pastu semua dah jadi hyperactive terutamanya masa last-last laaaa - masa pembahagian kek-kek. Lawak betoi. Tapi apa pun betoi-betoi enjoy ngan geng-geng bakers utara neh. Jom kita layan gambaq-gambaq kek dan sekitar class. Sorry yea ada watermark cuitcutecakes plak. Malaih nak tunggu adik terchinta send emel. Pakai gambaq dia saja lah. Banyak la dia punya alasan - gambaq saiz besaq la, tu la  ni lahhhh....betuah punya adik....

Royal Caramel


Chocolate Mascarpone

Nutty Caramel

Chocolate Fudge


Kek-kek yang tersedia untuk dibahagikan sama rata

Class tengah berlangsung

Ngan semua student yang happening n peningggggg....


  



Esoknya, Ahad, 30 Oktober, saya dipaksa oleh adik saya untuk buat satu lagi class. Maka terpaksa la saya ikutkan juga (ahakssssss). Kelas hari kedua saya ajaq buat Chocolate Mousse, Strawberry Mousse, Black Forest Cheese Cake dan Peach Cheese Cake.

Tengkiu untuk 16 orang yang join kelas hari tu. Alhamdulillah. Ingatkan class tak ramai, kurang sket huru hara. Rupanya lagi huru hara....fenin, feninnnn...hehhehe...Jom layan gambaq sekitar class

Ngan 16 student yang mai hari tu

Chocolate Mousse

Peach Cheese cake (chilled)

Blackforest cheesecake

Strawberry mousse


Untuk semua student yang join hari tu, terima kasih daun keladi. Ada rezeki kita jumpa lagi... insyallahhhh. Anda semua rockkkkk.....