Oct 9, 2011

Kelas Demo 9 Oktober



Assmkm dan alooo untuk semua....Hari ni kelas demo modul 1 kek kontinental - Carrot Walnut With Cream Cheese, Opera, Italian Rainbow n Chocolate Indulgence. Ni kelas ulangan. Sebelum  ni dah beberapa kali buat. 

Alhamdulillah, hasil feedback dari student-student yang lepas, ramai yang dah buat duit ngan kek-kek yang dia orang belajar dalam modul 1 ni. Kek Carrot Walnut antara yang `berhantu'  kata student yang lepas-lepas. Walaupun sebelum ni ramai dah ada resepi dan penah buat kek carrot walnut ni, tapi resepi yang diaorang belajar ngan saya lain dari yang lain....(ni depa cakap aaaa...bukan saya cakap..)


Najah (najahbakery.blogspot.com) kata kek carrot walnut ni sekarang dah jadi favourite orang Istana Arau...alhamdulillahhhhhhhh.


Kek Chocolate Indulgenc n Opera pun sama. Ramai gak student kata customer dia orang yang juling mata...hehhehe


Italian Rainbow tak yah cakap lerrrr.....w'pun agak cerewet buat dia, tapi kalau bagi kat customer, n customer potong tengok dalam kek tu, mesti nangis punya lahhh...hehhehehhe..


So, hari ni 35 student dari seantelo malaya (ahaksss) datang nak blajar kek-kek nih.

Mereka ialah:

Juliana, Azrinena, Ely Zafila, Khairunissa, Nursuhailiza, Zakiah, ChePah, Siti Munirah, Fazdiana, Susie, Yusra, Anieza, Ita, Halina, Sapiyah, Rabiatun, Shada, Shaheeda, Siti Aida, Zalifah, Hamizah, Zainab, Noolie, Fazlina, Azlili, Sumaiyah, Siti Rahimah, Marzita, Fatimah, Elania, Syazrena, Faridah, Aziah, Khalipah dan Juliana.

Tengkiu yeaaaa untuk semua yang terus memberi sokongan pada saya....

Ni gambar-gambar sekitar class hari ni:

Tengkiu yea tolong saya cepatkan kejaaa...jasa anda dikenang...

Sonok tak terkata sebab kek dah siap....tak sabaq nak potong n wak balik rasa





Total semua 12 kek buat hari ini untuk dibahagikan sama rata



Opera






Ni hasil agihan yang student wak balik....