Oct 4, 2012

DIY dengan DUA DARA PEMALU....

Assskummm dan aloo untuk semua....Hari ni ada dua dara pingitan yang sangat pemalu ambik kelas DIY saya. Sebab tu dia orang ni tak sampai hati nak join kelas demo...sebab sangatlah pemalunya. Tak nak ambik gambar langsung....Cuma masa makan jer tak berapa malu. Dia orang dengan selambanya bagi tahu laparrrr n nak break for lunch dulu sebelum saya soh mengeripppp...sabor jerrr lah...

Walaubagaimanapun...sifat pemalu dia orang tu hanya ketika ambik gambar sajaaaaaaaaa......tetapi ketika mereka dengan tenang duduk bersantai sambil gelak-gelak tengok saya buat demo private kat dia orang, rasa malu itu terpadam dengan sedirinyaaaaaaaaaaaaa....siap bleh baring atas sofa lagggiihhh.... saya hanya mampu tersenyum gembira sebabbbbb....sebab saya boleh charge dia orang lebih...Ni dah dikira DIY Eksklusifffff.....dia orang tak nak buat sendiri...semua saya kena buat. Yang dia orang buat hanyalah - mengerip dan melipat durian crepe.... ttu pun setelah saya paksa bersama ugutan kalau nak balik cepat, dia orang kena buat...kalau tak, balik kul 9 malam...

Ok, untuk DIY hari ni dua dara pemalu itu blajar Durian Crepe (DC), Labanese Marble Cake, Carrot Walnut with cream cheese, Japanese Crispy Cream Puff dan juga Chocolate Walnut Torte.

DC

Japanese Crispy Cream Puff

Labanese Marble Cake

Chocolate Walnut Torte

Carrot Walnut
Untuk dua dara pingitan tu.....kali ni korang terlepas lerrr...len kaliiii....akak plak duduk atas sofa tengok korang buatt khojerrrr.....ahakssssssssss