Oct 8, 2012

KELAS DEMO DC, MILLE CREPE N CRISPY CREAM PUFF DI LUAR NEGERI....

Asskm dan alooo untuk semuaaaaa...

Jangan tekezutt no dengan tajuk di atas.... saya bukan buat kelas di Australia ka, New Zeland ka, Paris kaaa, tapi luar negeri tu merujuk pada LUAR NEGERI SEMBILAN...ahaksssssssssssssss....Ni kelas demo saya di bakery adik bertuah saya - cuitcutecakes di Sungai Petani....

Alhamdulillahhh....syukur pada Allah dengan rezeki yang diberikan. Kelas demo saya di SP juga fullhouse n pecah panggung....hehhehe... Patutnya adik saya nak bukak kelas ni sehingga 35 orang saja sebab kekangan tempat. Tetapi memandangkan ramai yang merayu nak join, maka kami benarkan sehingga 40 orang. Tapi yang datang 38 orang saja. Lagi dua orang tu tak dapat sebab ada emergency....

Kelas berjalan lancar dan happening. Best bleh cakap loghat Kedah kaw-kaw..hehhehe. Yang datang kelas ni pun memang dah biasa n kenal ngan saya sebab penah join kelas saya sebelum ni.

Kelas riuh rendah bila tiba bab merasa....selain diberi bawak balik kesemua dessert yang didemo hari ni, saya juga bagi depa rasa durian crepe n japanese crispy cream puff..memang pecah panggung n riuh rendah la jadinya kelas. Syiookkkk. Keadaan bertambah huru hara dan macam tongkang pecah masa nak ambik bahagian masing-masing...sib baik ada yang membantu saya n adik saya buat pembahagian...

Ok, untuk kelas Sabtu lepas saya ajar modul terbaru saya yang tengah melatop sekarang - Durian Crepe, Japanese Crispy Cream Puff, French Vanila Mille Crepe Cake dan Tiramisu Mille Crepe.





Najah, T n Fara ambik peluang buat sendiri crepe untuk durian crepe

Tengah pening mengatur student untuk group photo





Dan ni plak LAKSA SIAM yang disponsor khas oleh student saya T dari Zaycrazycakes di Sungai Petani....Laksa lemak tersedap abad ineh.... TQ T


Tengah pujuk T buat kelas Laksa Siam dia yang malatop tuuuhhh tapi dia tamooo




Untuk semua student yang join kelas di SP....terima kasih untuk semua...ada rezeki kita jumpa lagi....
Selamat Hari Raya Hajiii....