Oct 8, 2012

KUALI CREPE YANG TAK KUNJUNG TIBAAA...

Asskm dan alooo untuk semua





PENGUMUMAN Kepada mereka yang dah buat full payment untuk beli kuali crepe masa kelas 29 Sept dan 13 Oktber ni......

Saya MINTAK MAAAP banyak-banyak sebab sehingga sekarang saya masih tak dapat kuali tu....Hampir setiap hari saya follow up tanya ngan tokey tu..dia kata BELUM SAMPAI, BELUM SAMPAI, BELLUM SAMPAIIIIIIII....

SOooo...saya dah busan dan DENGAN INI SAYA tak mo lagi nunggu kuali tu...MAKAA dengan itu, saya mintak kerjasama anda untuk :

SMS SAYA NAMA ANDA, BANK, NOMBOR AKAUN DAN JUMLAH YANG DAH ANDA BAYAR  UNTUK SAYA PULANGKAN SEMULA DUIT ANDA TU...

contoh: SUE, RM40 MAYBANK, 1576800 0050

(No phone saya: 019 282 0053 - ZALINA YAHAYA)

Saya akan mula membuat pembayaran balik mulai  esok. Selepas membuat pembayaran balik, saya akan sms anda...

Sebagai ganti kepada kuali yang tak kunjung-kunjung tiba tuuu...anda boleh beli:

1. Di Jusco (EON) - kuali 12 cm  harga RM15.90
2. Di Giant (12cm)  - RM9.90

Saya lebih recomend yang Jusco sebab pan tu lebih cepat panas berbanding yang Giant punya yang kena tunggu lama untuk panas dan masak...

sekian terima kasih...

SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI.....

Zalina Yahaya