Oct 10, 2012

TARIKH-TARIKH BARU DIY UNTUK DISEMBER 2012

Asskm dan alooo untuk semua...

Alhamdulillah dan syukur dengan rezeki Allah pada kami sekeluarga. Semua date DIY untuk bulan OKTOBER DAN NOVEMBER DAH PENUH.

Disenaraikan date-date baru kelas DIY untuk bulan DISEMBER 2012

SEMUA TARIKH TERTAKLUK KEPADA PERUBAHAN... (saya akan pulangkan deposit sekiranya saya terpaksa membatalkan kelas)

1. Semua kelas DIY akan bermula pada pukul 11 pagi sehingga selesai
2. Sila bawak apron

 Mcm mana nak daftar untuk kelas DIY

i. Klik kat Apa itu Kelas DIY (under Labels, atas sekali sebelah kanan)

ii. Pilih apa yang nak blajar daripada senarai yang dinyatakan. Minimum 2 kek dan maksimum 8 kek. Anda juga boleh ke facebook saya - Zalina Yahaya untuk lihat album kelas-kelas terbaru yang saya tawarkan.

iii. Emel saya - bzeebakery@gmail.com. Nyatakan apa yang anda nak belajar dan TARIKH yang nak. Saya akan reply dan bagi sebut harga.

iv. Kalau setuju, bayar 1/2 deposit untuk book date yang anda pilih....(memandangkan akan ada yang akan mintak tarikh yang sama, saya hanya akan bookkan date untuk mereka yang bayar deposit dulu)

TARIKH-TARIKH DIY BAGI BULAN DISEMBER YANG BOLEH ANDA BOOK DARI SEKARANGGG: 
(TARIKH-TARIKH YANG SAYA TAK SENARAIKAN BERMAKNA SAYA OFF/REHAT)

Minggu pertama - 1 sehingga 10 DISEMBER - Saya BERCUTI

MINGGU KEDUA:
SELASA 11 DISEMBER
RABU 12 DISEMBER
KHAMIS 13 DISEMBER
JUMAAT 14 DISEMBER

MINGGU KETIGA
SELASA 18 DISEMBER
RABU 19 DISEMBER
KHAMIS 20 DISEMBER
JUMAAT 21 DISEMBER

MINGGU KEEMPAT
SELASA 25 DISEMBER (CUTI KRISMAS)
RABU 26 DISEMBER
KHAMIS 27 DISEMBER
JUMAAT 28 DISEMBER