Oct 18, 2012

DIY ngan Kak Mai Johor, Kak G Nilai n Norlilawati Seremban

Asskm dan alooo untuk semua....jangan tekezut....ni bukan DIY serentak atau kelas menyelit. Ni DIY untuk hari Selasa, Rabu n hari neh....(khamis...) tak dan nak update gambaq.

Hari Isnin saya berdiy ngan Kak Mai dari Kota Tinggi. Dia blajar Kek Kukus Anam Bulan, Murtabak Crackers dan Kek Marble Seroja.

Ni 1st time Kak Mai masuk kelas DIY ngan saya. Sebelum ni dia join kelas demo saya. Tq Kak Mai

Marble Seroja

Murtabak Crackers

Kek Kukus Anam Bulan yang diminikan


Semalam, Selasa saya berDIY ngan sorang lagi akak yang selalu join kelas demo saya- Kak Roziana a.k.a Kak G. Dia blajar Salted Caramel Brownies, Apple Crumble Cheese Cake, Portugese Egg Tart dan Chunky Prune.

Kak G

Salted Caramel Brownies

Apple Crumble Cheese Cake

Portugese Egg Tart ... fovourite Kak G...

Hari ni plak giliran Norlilawati. Ni 2nd time dia berDIY ngan saya. yang 1st bulan April lepas. Hubby puas hati dengan kek-kek yang dia blajar ngan saya sebelum ni. Dah buat jual pun secara kecil-kecilan. Favourite hubby Russian Black n White.

``Sebelum ni dia tak suka kek yang ada cheese kak, tapi bila saya buat Russian Black n White, dia suka,'' kata Wati...


Hari ni Wati blajar Snowy Peach, RV, Chocolate Mascarpone, Carrot Walnut dan Royal Caramel
Snowy Peach

Royal Caramel

Chocoalate Mascarpone

Carrot Walnut

RV

Perjuangan beru bermulaaa...hehheh...baru melepa kek yang pertama - RV. Ada 4 kek lagi setia menunggu....

Leggaaaaaaaa..semua selesai.

Tq Kak Mai, Kak G n Wati...insyallah ada rezeki kita jumpa lagi.