Oct 13, 2012

Kelas Demo Durian Crepe diserbu lagi....

Asskm dan alooo untuk semua....Alhamdulillah dan terima kasih pada anda yang terus menyokong saya....Hari ni kelas demo DC, Mille Crepe n Japanese Crispy Cream Puff diserbu lagi.  50 student join kelas hari ni. Patutnya 57 orang yang join, tapi tak tau napa tak jadi datang. Saya tak terima sebarang notis pembatalan. Dan seperti yang diletakkan dalam syarat sebelum ni, kalau tak datang bermakna deposit akan burn dan tak boleh digunakan untuk kelas yang lain. Sian gak pada beberapa student yang call saya yang nak join kelas hari ni yang saya terpaksa tolak permintaan dia orang sebab kelas penuh....Tak paaa.....ada rezeki kita jumpa lagi....

Jom layan gambar sekitar kelas yang havoc hari neh...


Sebahagian daripada student yang hadir

Sesi merasa


nnyyyymmmmmmmm......



Japanese Crispy Cream Puff - crispy topping n rich custard cream fillingggg..yummmmehhhhhhhhh

Tiramisu Mille Crepe

French Vanila Mille Crepe




Ni untuk dibawak balik student....hari ni lebih 200 bekas durian crepe berjaya dijual...ampun dan maaf sangat bagi yagn order tapi tak dapat.....keadaan di luar kawalan....insyallah akan bukak order lagi minggu dengan dan untuk raya haji....

Bahagian yagn dibawak balik student...
DC
Untuk semua student hari ni, terimas kasih tak terhingga saya ucapkan. Ramai student baru hari ni. Harap kita jumpa lagi pas ni. Tq sekali lagi dari saya.