Jan 3, 2013

DIY 1, 2 dan 3 Jan 2013

Asskm dan alooo untuk semua....Rasanya tak terlambat untuk saya nak ucapkan HAPPY NEW YEAR untuk semua....in syaa Allah semoga tahun ni akan kita akan terus menjadi lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya dan semestinya terus diberkati Allah dunia akhirat.

Faezah n Nadia jadi orang pertama yang berDIY ngan saya. Ni kelas Faezah. Nadia emenyelit. Dua-dua orang dah biasa berDIY ngan saya. Dia orang belajar Carrot Walnut WIth Cream Cheese dan Marble Cheesecake.

Ni class paling relaks....hehehe..sebab dua-dua senang buat. Banyak masa menunggu kek sejuk dan cheesecake set.

DIY 1 JANUARI 2013

Nadia (kiri) n Faezah
Carrot Walnut

Marble Cheesecake

2 JAN 2013

Giliran Intan dari Penang. Kak Mimi dari Rawang menyelit. Durian Crepe dan French Vanilla Mille Crepe. Intan ni dah masuk kelas demo saya...tapi nak puashkan hati masuk kelas DIY plak....saaayaaaannng Intan..hehe..kalau la semua student mcam ni, lagi cepat la saya gi Haji..hhehe

French Vanilla Mille Crepe

DC
(sorry, gambaq Intan n Kak Mimi lupa nak ambiiikkk....)


3 Jan - Dua bradik - Suria (D'Dapur Suria) n Julia (Ajuea Nie) - package swiss Roll - Benji Roll, Pandan Roll, Painted Roll dan Tiger Roll.

Tiger Roll

Benji Roll


Pandan Roll

Painted Roll


Painted Roll sebelum proses menggulung...

TQ  dan suksess untuk semuaaaa..