Jan 23, 2013

GILIRAN HASNIDA plakkk...

Asskm dan aloooo untuk semua... Hari ni meong sket..heeheh. Ingatkan hari ni cuti Maulidur Rasul. Saya soh Kak Maz timbang barang untuk student Miss N esok. Kak Mas kenal Miss N neh sebab dah biasa berDIY ngan saya. Tengah-tengah timbang tu, Hasnida muncul. Terkejut Kak Maz..hehhehhee. Masa tu dah habis buat timbangan utk Miss N yang nak blajar Puff Pastry n Sandwich Loaf..hmmm..apa lagi kena timbang semula la semua yang Hasnida nak blajar hari neh....sorry Kak Mazzz...den dah poninggg....hehhehe

Hari ni Hasnida blajar 5 jenis semuanya - Pavlova, Red Velvet, Hazelnut Coffee, Kek Kukus Anam Bulan dan Italian Rainbow....






Hasnida ngan RV nyaaa


Okehh..ni plak saya nak maklumkan....bonus untuk sapa yang join kelas saya Sabtu, 26 ni, saya akan tunjukkan mcam mana nak jadikan kek continental yang anda blajar tu kepada packaging kechik-kehcik macam ni..

Sangat sesuai bagi student yang malas nak mengicingkan kek atau yang tak pandai nak icingkan kek.

Daripada perkiraan kasar saya, buat kecik-kecik mcm ni lebih  best sebab bleh jual sket-sket dan bleh buat fast sale.

So, jom join kelas saya Sabtu ni..saya akan bagi pelbagai tips termasuk costing sebenar dan brapa nak jual kalau nak buat dalam bentuk KEK MINI mcam ni...


Kek yang berjaya saya xperiment buat dalam bekas kecik....KEK CREAM MASTURA JAMBU...insyallah esok kalau ada masa, saya buat untuk kek-kek lain...tunggguuuuuuu