Jan 20, 2013

KELAS ROTI MAMAZIEZA DATANG LAGIIIIII






OKEHHHH..perhatian untuk PENGGEMAR ROTI SEMUAAAA...

ATAS permintaan ramai, saya bawakan pada anda sekali lagi - MAMA ROTI - Mamazieza Azizah Hassan ke bakery saya.

JANGAN lepaskan peluANG KEDUA ni....jom blajar direct ngan MAMA ROTI ni cara buat roti yang paling sempoi yang insya allah gerenti menjadi.

DANNNN...satu lagi, kita akan soh Mama tunjukkan pada kita MACAM MANA NAK FROZENKAN DOH ROTI...saya ulang..dohhh roti...(doh yang blom bakaq...dohhhhh)...

Okeh, pada yang berminat, jangan lepaskan peluang keemasan neh...CEPAT DAFTAR sebabbbb...ikut pengalaman lepas...KELAS MAMA NI MACAM CUCOQ CEMPEDAK GORENG...LARIS DAN CEPAT PENUHHH...

Details seperti di bawah:

KELAS ROTI MAMAZIEZA
TARIKH: AHAD 10 MAC 2013
MASA: 10 PAGI - sehingga selesai
TEMPAT: BZEE BAKERY, SEREMBAN 2
PENGAJAR: MAMAZIEZA
YURAN: RM250
DEPOSIT: RM100
TARIKH AKHIR BAYAR DEPOSIT: RABU, 6 MAC 2013

Kalau nak join, ikut langkah mudah berikut:
1. Bank in deposit RM100 ke dalam account Maybank BZEE CAFE & BAKERY - 5051 76100 195
2. Pas bank in, SMS ke nombor saya 019 282 0053 dan nyatakan: NAMA, TARIKH KELAS DAN JUMLAH BANK IN
CONTOH: MELUR KELAS ROTI 10 MAC
3. Sila simpan bukti pembayaran dan kemukakan semasa kelas
4. Tarikh akhir tarik diri dan deposit dipulangkan ialah pada RABU 19 Dis. Lewat daripada tarikh tu, deposit dikira burn sebab saya dah siapkan semua bahan.
5. Minimum penyertaan ialah 10 orang. Saya berhak membatalkan kelas dan memulangkan deposit jika tak cukup 10 pelajar.
6. KELAS TERHAD PADA 20 ORANG SAJA...cukup korum, saya katupppp..