Jan 26, 2013

DIY 25 Jan ngan Eika dari Johor


Asskum dan alooo untuk semua... Jumaat kelmarin Eika berDIY ngan saya. Meriah gak list yang dia bagi saya..hehhe - Italian Rainbow, Zebra Mambo, Royal Caramel, Opera, French Vanilla Mille Crepe dan Walnut Torte.

Agak lewat habih - dah dekat maghrib. Sebabnya selain kek, list Eika juga termasuk Vanilla Mille Crepe. Tapi tak paaa.. alhamdulillah semua berjaya dilakukan dengan sempurna. Tq Eika sebab sudi datang jauh-jauh blajar ngan saya.

Esoknya (26 Jan) Eika sambung kelas. Dia join kelas demo kek continental ekonomi saya.

Nak mintak maaf awal-awal sebab gambar kurang memuaskan....dah lewat petang baru dapat ambik gambaq...so lighting tak berapa elok...

Vanilla MIlle Crepe

Italian Rainbow

CHocolate Walnut Torte

Royal Caramel

Marble Zebra



Opera

Bukan, bukan,... ni bukan student saya Eika...ni anak dia Esha yang super chomel n mulutnya potpet,pot pettt....Esha  banyak ikut muka mama dia...so kesimpulannya mama Esha pun chomel...hehheh...