Jun 15, 2011

DATE KELAS DIY sepanjang bulan Oktober dan November kini dibuka



Salam dan alooo untuk semua...alhamdulillah syukur sebab sambutan untuk kelas-kelas DIY saya sangat-sangatlah menggalakkan. Kelas DIY penuh sehingga bulan September kecuali 11 Ogos - masa bulan puasa tu....

So, untuk memudahkan anda membuat tempahan awal kelas, saya senaraikan date-date kelas DIY untuk bulan Oktober pula. Kali ni ada perubahan sket. Saya akan buat kelas DIY setiap Selasa, Rabu, Khamis dan Jumaat. Sabtu pula untuk kelas demo ramai-ramai. Saya tiada dalam perkhidmatan setiap Ahad dan Isnin.

Untuk date-date tu, sila rujuk di sebelah kanan anda, scroll ke bawah. Yang berminat nak book date kelas DIY, ikuti langkah mudah berikut: (nak tau apa kelas DIY, lihat under LABELS di sebelah kanan anda)

i. Pilih apa yang anda nak belajar. Bleh tengok sebelah kiri anda. Scroll sampai ke bawah atau bleh click under labels Apa Itu Kelas DIY. Pilih dari sana.

ii. Emel saya (bzeebakery@gmail.com) dan senaraikan apa yang anda nak belajar dan pilih date yang anda nak (date yang orang tak book lagi)

iii. Tunggu reply saya. Saya akan bagi quotation. Kalau setuju, bnk in deposit separuh daripada harga kelas. Pas bnk in, sms/emel saya. Saya akan bookkan date yang anda nak

iv. Selesaiiiiii.....dan tunggu date kelas anda. Baki bayaran perlu dibuat masa datang kelas..


Tq
Zalina