Jun 20, 2011

Effa datang lagi...

Salam dan aloo untuk semua...Semalam saya buat kelas ganti DIY untuk Effa. Eff book kelas DIY 13 jun. Masa tu JPW belum bagi confirmation untuk buat kelas untuk ibu-ibu tunggal. So, bila dah confirm saya kena buat kelas untuk JPW pada tarikh tu, terpaksa la saya ganti kelas ngan Effa semalam.

Effa dari Selayang blajar Portugese egg tart, Oreo Cheese Cake dan Cream Puff n Eclairs. Actually Effa ni dah jual pun creampuff. Tapi saja nak blajar resepi saya plak. Nak improve resepi. Kami start lambat semalam Kul 1. Sebab Effa nak ke hospital ambik ubat anak dia. Tapi alhamdulilah siap cepat gak. Kul 5 dah settle semua.

Jom tengok gambar kelas Effa.
Oreo Cheesecake

Portugese Egg Tart - Effa kata dia selalu beli kat KFC. 6 biji RM10 lebih. ``Mahal kak...lebih baik saya kumpul duit, n blajar ngan akak...pas ni bleh makan puas-puas,'' betul tu dik....pas ni makan sampai jemu..hehhehe

Cream puff

Eclairs

Effa ngan semua hasil yang dia buat semalam
Untuk Effa, tengkius yea sebab sudi melanjutkan pelajaran ngan  ngan akak lagi...Good luck yea dik...