Jun 9, 2011

Kenduri kawen di Kangar, Perlis

Salam dan alooo untuk semua....1st nak citer sket mengenai kenduri kawen cousin saya Sharifah Azleen (Diklin) n somi dia Shahrul Azlan. Akad nikah Sabtu 4 Jun hari tu. Sandingnya Ahad 5 Jun. Saya bakekan kek kawen Diklin ni hari Rabu, hias hari Khamis n balik Perlis hari Jumaat pagi.

Saya buatkan kek chocolate moist, cover ngan fondant. Kek bawah jer yang bleh makan, 3 tingkat atas tu pelesu jer. Bunga dia tak sempat saya. Saya mintak pakar bunga yang juga anak murid Allan Dun, Farida dah Planetcakes.blogspot buatkan. Cantik bunga peony (betui ka eja ni..). Saya nak konsep simpel jer. Colour tema, merah putih. So kek tu semua fondant putih, ada corak-corak putih sket. Pastu letak bunga Farida yang cantik tu...fuhhh nampak glamer habih...(statement perasaan...hehhehe).

Ni ha gambaq keknya dan sekitar kenduri...

Kek yang betoi hat bawah tu saja....yang lain dummy

acara potong kek


Sign tanda tukar status
Sarung cincin

Pari-pari chomei

Flower boy - Adam

Ketibaan pengantin n pari-pari

Pengantin lelaki - Shahrul Azlan a.k.a BOY

Pengantin pompuan, a.k.a Diklin - my kazen

Family photo....gambaq saya tak dak sebab saya tukang ambik gambaq...



Kepada Diklin n Boy, selamat pengantin baru. Insyaallah aman dan happy selamanyaaaa...aminnnnn. Pas ni nak merancang kenduri penutup adik bongsu plak. Insyallah, harap dipermudahkan segala-galanya....aminnnn skali lagi