Jun 9, 2011

Kelas pertama di luar daerah...

Salam dan alooo untuk semua....pas kenduri kenduri kat Perlis, hari Isnin petang kami balik ke SP. Lepak-lepak makan laksa kat Pantai Merdeka jap (tapi TAK SEDAP.....makcik yang juai laksa tu dah tak berniaga lagi...aisey mannnn). Malam baru sampai kedai adik saya.Pastu apa lagi, pulun la buat persiapan untuk kelas 4 kek continental popular - Red Velvet, Russian Black n White, Snowy Peach dan Italian Rainbow.

Ni kira kelas pertama saya buat di luar bakery saya. Kelas sempena pembukaan kedai adik saya - cuitcutecakes.blogspot.com. Alhamdulillah, sambutan sangat menggalakkan. Memandangkan ruang yang agak terhad, kami dah tutup pendaftaran 5 hari lebih awal. 25 orang joint kelas kali ni. Rafizah (bzybaker.blogspot.com), Zuriati, Nur Iznaini, Salmi, Hariaty, Asmaliza, Norsuriati, Salina (momscakehouse.blogspot.com), Asyura, Maria, Hanitunlizah, Norasmawati, Zahaliza, Junaidah, Che Hafizah, Norsalwati, Sh. Aishah, Noraini, Adni, Rufina (feenacakes.blogspot.com), Yantie, Liza, Intan, Midza (muzwa-sweet-delight.blogspot.com) dan Yuszalina.

Kebanyakan dari Sungai Petani, tapi ada gak yang datang dari Perlis, Alor Star, Penang n Perak. Untuk semua yang joint kelas ni, tengkiu yea. Bagi yang tak bleh joint, insyallah nanti saya turun SP lagi. Maaf sangat-sangat sebab terpaksa tutup awal pendaftaran tu.

Ok, jom kita tengok gambar-gambar sekitar kelas.





Tengah fokus gambar redvelvet. Pas ni bleh terus masuk blog n terus jual...

Red Velvet

Snowy Peach

Italian Rainbow
Russian black n white

Kek-kek yang diajar 7 Jun lepas