Oct 15, 2009

Floral Cupcake, pure chocolate cupcake n cake

Salam dan alooo....Ponet hari ni....kita tengok gambor jer lah no....(hehehhe)






Ni cupcake tema bunga-bunga di taman yang indah....(hehhhe). Anak kak Pah (regular customer saya) nak cupkek ni. Saja nak makan-makan ngan geng-geng cousin lepas penat jadi penanggah kenduri kawen cousin dia orang.




Ni pun sama...tapi yang ni anak Kak Pah nak pure Chocolate. So, saya buat chocolate moist cupcake, topping coklat n hiasan dia pun chocolate (chocolate ganache). Yang putih tu,  white chocolate...


Ni plak saya namakan Cupcake From Taiping With Love. Su keja kat Okland. Asal dari Taiping. Dia nak hadiah kat boyfriend dia. Nak cupcake chocolate gak. Memandangkan temanya Cinta, so, saya letak la manik gula love shape ni...Moga bertambah-tambahlah cinta Pakwe Su lepas makan cupcake ni yea.....(hehhe)



Ni plak kek carrot walnut dengan topping cream cheese order dari regular customer saya, Yogesh untuk Deepavali Sabtu ni. Dua untuk  Yogesh sendiri n 1 untuk kawan dia.



Carrot Walnut With Cream Cheese Topping (RM55/1kg)