Jan 29, 2011

Kelas 3 kek paling ngetop...cupcake bouquet n baulu kemboja Khalijah

Salam dan alooo untuk semua....16 orang joint kelas hari ni termasuk seorang student lelaki pertama - Din, dari Jelebu. Saya panggil Din dok sebelah saya. Sian, takut kena buli ngan adik n kakak-kakak senior..ahakssss. Sepanjang kelas, tak dengar langsung suara Din. Dah last-last nak habis masa tengah sibuk-sibuk mempacking kek untuk dibawa balik baru dengar suara Din. Din..(dan mereka-mereka yang sewaktu dengan Din).jangan serik yea..akak-akak n adik yang joint kelas saya memang mcm tu...riuh rendah....ahakssss

Ok, mereka-mereka yang joint kelas kali ni - Arina, Norli, Elynda (cuppyluscious.blogspot.com), Juliana, Hasmah, Khalijah, Suzana, Suzanawati (sugar-delights.blogspot.com), Afidah, Rozana, Liyana, Sharifah, Kamariah, Kamilah (choconatics.blogspot.com), Din dan Azimah.

Kita layan gambar-gambar sepanjang kelas (yang tolong disnap oleh Kamariah - Tengkiu yea Kamariah - dia rajin nolong saya. Kamariah mana....?.alaaaaa...Kamariah yang datang bersama ovennya tu....ahakssss.. gurau-gurau yea Kamariah).

Din (kiri skali) tengah dengar dengan tekun

Saya tengah beraksi....

Tengah buat carrot gula

Carrot cake yang dah siap dibahagi. Sorang dapat satu slice besau, satu slice kecik

Chocolate indulgence (ni gambo lama sebab tak dan nak snap hari ni)

Ni american chocolate (ni pong gambar lamerrr)


Sebelum balik, Khalijah, yang penah ambik kelas DIY cupcake ngan saya, bagi saya rasa baulu kemboja yang dia buat. Khalijah memang buat jual baulu ni. Dia kata memang pakai resepi turun temurun. Patut la sedap dikkkk....Tengkiu yeaaa...Memang sedap...mak mentua saya kata..``sodap...lombuttt jo....selalu orang buek koraih....,'' ok, sesapa yang berminat nak order untuk kenduri ker, atau sesaja nak makan, bleh call Khalidjah (017 - 607 2144).

Baulu kemboja Khalijah...(ehhh..betul ker nama kuih ni baulu kemboja aaaa? - kerrr kuih bakar aaaa? konpius den....)

Ok, ni plak cupcake bouquet yang saya buat untuk Afidah semalam. Untuk hantaran. Tema putih hijau....