Jan 14, 2011

Kelas DIY ngan Kak Murni yang sweet muitttt....

Salam dan alooo untuk semua.....Kak Murni dari Lukut datang 15 minit lewat semalam. Sebabnya dia susah payah gi bank untuk bankin balance yuran kelas. Bank plak buat hal off line. Lawak betul la kak Murni ni...lupa plak saya nak cakap, deposit jer kena bank in, tapi balance tu bleh bayar terus kat saya lepas kelas...Tak pa kak, hasil susah payah kak tetap dikenang...hehhehe...

Mula-mula nampak muka kak Murni ni saya cakap dalam ati, best ni...anak mami. Muka Kak Murni ni ala-ala anak mami n bintang pilam hindustan... Bleh la `speaking' utara ngan Kak Murni. Lama tak pulun cakap utara. Tapi, bila dengar Kak Murni cakap, langsung tak bunyi utara. Rupa-rupanya Kak Murni ni orang Ayer Keroh, Melaka..lerrrrrrr...kechewa saya...ahaksss...Saya tak caya salur galur Kak Murni tak dak kaitan ngan hindustan...``betul dik....tak derrr...semua melayu tulen...,'''hhehehe..ok kak, saya pecaya.

Kak Murni datang blajar atas recomendation Liza Putrajaya n Liza Keramat. Tq Liza kuasa dua..hehehehehe...Kak Murni blajar Chocolate Indulgence, Carrotcake dan Italian Rainbow. Jom layan gambar-gambar masa kelas:




Guna teknik betul letakkan almond kat tepi kek carrot

Tengah letak carrot gula

Ngan hasil titik peluh



Chocolate indulgence - amacam..., bleh lawan secret recipe tak...ahaksss..

Carrot walnut with cream cheese topping

Italian rainbow - kek ni dipolopori oleh LeaOven....Tq Lea..
Ni msg kak Murni pas potong kek kat rumah dia semalam: ``Salam zalina. Kek2 tadi sedap sangat. Suami dan anak2 suka...,''

Sama-sama kak...try jangan tak try yea kak....selamat menjual....