Nov 2, 2011

BerPAVLOVA ngan Fizah dari Papar, Sabah

Asskm dan aloooo untuk semua....Fizah dari Papar, Sabah, datang lagi. Ni rasanya kali kedua (kerrr yang ketiga aaa? lupa plakkk) dia berDIY ngan saya. Alahmdulillah kata Fizah, kek-kek yang dia blajar kat saya sebelum ni dah bleh buat duit.

So, pas kelas DIY yang lepas, dia terus book kelas DIY untuk hari neh. Masa tu dia target nak blajar kek-kek baru saya, yang pada masa dan ketika tu saya belum dapat ilham untuk mencipta. Sib baik saya berjaya cipta kek baru, kalau tak, sian kat Fizah, kena la blajaq kek-kek sedia ada..hehehhe

Ok, selain 3 kek baru - Nutty Caramel, Royal Caramel dan Chocolate Mascarpone, Fizah juga ambik satu lagi kek evergreen (resepi eksklusif Bzee Bakery) yang memang tidak pernah menghampakan semua orang yang dah rasa - kek carrot walnut with cream cheese.

Dan satu lagi semestinya lah PAVLOVA....dessert yang kini menjadi POJAAaaannnn ramai. Jom kita tengok produk-produk yang Fizah buat hari nih...Cepat budak ni buat keja. Sesuai buat menantu ...hehhehe

Penduduk-penduduk di Sabah yang nak rasa kek-kek Bzee Bakery, bleh call Fizah yea.. 013 876 1535



Pavlova yang Fizah buat....strawberry tadakkk..so kena ganti ngan Raspberry ....errrmm untuk jual tak bleh neh sebab sejemput jer pun dah RM18.90...uwwaaaaaaaaaaaaa!!!!

Carrot Walnut With Cream Cheese

Royal Caramel

Chocolate Mascarpone

Nutty Caramel

Fizah yang tenang dan rileks ... buat keja tanpa banyak cakap. Dia cakap pas buat keja jerrr...baguih budak neh...


Untuk Fizah, tengkiu yea sebab tak jemu-jemu datang berguru ngan Kak Ina. Tengkiu gak sebab tolong saya buat kek sponge untuk kelas esok sementara tunggu teksi ke stesyen komuter.

Semoga terus suksessssss...amennnnn