Nov 21, 2011

Kelas Demo Russian BW, Red Velvet, Snowy Peach n Tiramisu

Asskm dan alooo untuk semua...Sbenaqnya hari Sabtu lepas saya dah hampir-hampir cancel class. Bangun pagi tu dah rasa tak larat sangat. Ingat dah makan panadol malam sebelum tu, pagi dah ok. Rupanya tak brapa ok. Tapi mengenangkan jenuhnya saya nak call sorang-sorang cakap class postpond dan juga mengenangkan wajah Yang Dipertuan Agong (ahaksss)...maka saya gagahkan juga kaki ineh melangkah longlai ke bakery.

Kena kuatkan semangat mengajar yang terbaik pada student. Alhamdulillah semua berjalan lancar. Cumanya pas jer membahagi-bahagikan kek pada student, saya terus chow...tak sempat lepak-lepak n sembang ngan student mcm selalu. Balik rumah terus rebah. Badan panas sangat. Pas tu husband bawak gi hospital. Kena inject nak bagi turun suhu badan. Alhamdulillah, sekarang dah ok sket. Cuma tekak ni tak baik-baik lagi. Kalau dok demam gak hari ni nak kena p check darah. Doktor takut denggi plak...mintak simpangggg....Insyallah tak kot...

Alhamdulillah, kelas Sabtu lepas berjalan lancar. 33 orang student lama dan baru join kelas hari ni. Sorry, list nama tertinggal kat bakery. Saya ajar kek-kek TERPOPULAR Bzee Bakery Russian Black n White, Red Velvet, Snowy Peach dan Tiramisu.

Ni gambar-gambar class . Tak dan nak ambik banyak-banyak mcm selalu




Snowy Peach

Tiramisu

Russian Black n White

Red Velvet

Add caption

Untuk semua student - tq sebab sudi join kelas saya. Suksess untuk semua