Nov 17, 2011

DIY 17 November - Aima

Assmkm dan alooo untuk semua....Aima dari Subang (ehh...subang kerr shah alam aaaa....den konpiussss) ambik 5 jenis kek untuk kelas DIY hari ni. Snowy Peach, Chocolate Indulgence, Opera, Italian Rainbow dan Blackforest Cheese Cake.

Sian Aima ni, kul 8.30 dah sampai. Kelas pukul 11. So, terpaksa la dia lepak kat kedai sebelah dulu. Saya masa tu baru bertolak ke Bangi - beli stock. Ni kira rutin biasa jadual saya. Kalau nak beli stock, saya akan kluar kul 8.30 pagi dari rumah, sampai Yummie Bangi, kul 9. Terus kluarkan senarai barang pastu soh Rafi tolong angkat. By 10.00 saya dah sampai balik bakery saya. Malas nak gi Yummie tu lewat. parkingnya susah sangat. N kalau p lambat orang akan ramai sampai belaga buntut....hehehhehe. Sapa yang penah p kedai baking ingredients Yummie, mesti tau kan...hehhehe.

Dah banyak kali soh si Cynthia tu buat supermarket jer...senanggg...kan? hehheh

Ok, tak yah mengarut banyak-banyak, jom tengok pilihan kek Aima untuk kelas DIY hari ni..


Snowy Peach yang mengancam jiwa

Orang-orang KL yang nak order kek ni bleh call  Aima 019 610 5739

Italian Rainbow

Chocolate Indulgence

Black Forest Cheesecake

Opera


Aima ngan kek-kek yang dia buat hari neh....

Suksess yea Aima...