Nov 15, 2011

DIY - SELIT

Asskm dan alooo untuk semua...

Saya nak buat pengumuman sket mengenai kelas menyelit:

Saya dah terima banyak sms dan emel yang mengeluh sebab kena tunggu lama sangat untuk kelas DIY . Sekarang jangka masa beratur - mimimum 3 bulan.  SO...untk mengurangkan masalah kesesakan dan beratur panjang ni, saya nak bagi peluang menyelit ni pada sapa yang berminat.

CARANYA seperti berikut:
1. Setiap minggu saya akan senaraikan apa yang student DIY (yang dah book date lebih awal)  nak blajar. Tapi hanya untuk student yang ambik maksimum 5 resepi satu kelas sahaja.Yang lebih, saya tak senaraikan.

2. Dari situ, anda semua bleh pilih mana yang anda minat nak menyelit. TAPI dengan SYARAT - u all tak boleh nak tukar atau nak kurangkan apa yang student asal nak blajar. KENA IKUT dia sebijik, sebijik. Kalau tetiba dia mimpi nak tukar ke kek lain atau nak tambah kek yang dia nak blajar,  u all kena follow gak.

3. Kalau berminat - CALL saya terus - zalina  - 019 282 0053 untuk chup tempat. Maksimum untuk kelas menyelit ni cuma 3 ORANG SAHAJA.



Ok, untuk minggu ni, 3 student yang boleh diselit kalau anda berminat ialah:

16 November (Rabu)  - MARZIAH MUSA

Dia akan belajar: (ada satu tempat jer lagi...dah ada sorang nak menyelit)
 1. Italian Rainbow
2. Opera
3. Strawberry Mousse Cake

17 November (Khamis) - AIMA

Dia akan belajar:
1. Italian Rainbow
2. Opera
3.Chocolate Indulgence
4. Snowy Peach
5. Black Forest Cheesecake


18 November (Jumaat) -  Zue Ahmad



Dia nak blajar:
1. marble choc loaf
2. straw slice kek
3. marble cheesecake
4. kek pisang
5. kek marble