Nov 25, 2011

Noni Johor datang lagi....

Asskm dan alooo untuk semuaaa.....Rahani @ Noni dari Johor mulanya janji nak start class kul 10. 30. Tapi kul 12.30 baru sampai. Dia sangkut kat highway dekat exit Seremban sebab ada lori rosak.Tapi tambah lambat sebab Noni ni bertolak lambat dari Johor. Ngantar tempahan dulu.

Masa mula dia sampai rasa macam nak denda di ketuk ketampi. Tapi pas tengok keletah anak dara kechik dia Umairah yang cute sangat tu, tak jadi marah n tak jadi denda. Saya cuma berleter jer jap...Saya dah penah jumpa Umairah masa Noni datang blajar sebelum ni. Memang tak reti dok diam budak neh....hobi dia suka masuk bawah working table saya. Tadi sempat jap dia masuk bawah working table saya sementara nunggu abah dia gi toilet. Pas tu Umairah, kakak dia n adik bongsu dia terus ikut abah dia gi lepak di hotel. Petang baru datang ambik Noni..tapi tak turun keta sebab ujan....alaaa...kalau tak bleh ngusik si Umairah neh...hehhe

Hari ni Noni ambik 6 kek - 3 kek terbaru saya - Royal Caramel, Nutty Caramel, Chocolate Mascarpone, Double Chocolate Cheese Cake, Strawberry Mousse dan dessert yang tengah hot sekarang neh - Pavlova.

Cepat Noni ni buat keja. Kami start dah dekat kul 12.45. Kul 4.30 ptg settled kesemua 6 items. Apa taknya Noni ni dah biasa sangat buat kek. Bab-bab melepa tu, dia buat sambil tutup mata jerrrr...hehehe. Noni pun dah bukak kelas kek kontinental yang dia dah blajar ngan saya sebelum ni. Alhamdulillah sambutan ok..tambah-tambah kelas untuk Russian Black n White lerrr...Untuk kelas kali ni pun kata Noni dah ada student book soh ajar kek-kek terbaru saya. So, mereka-mereka di sebelah selatan yang tak berkesempatan nak datang belajar ngan saya di Seremban ni, bleh gi blajar kek-kek baru saya ngan Noni. Ni contact no Noni - 010 826 3357 atau 0197452114.


Semua kek dah siap...last tinggal Pavlova. Noni tengah mengerim Pavlova ngan Vanila Cream

Rezeki Noni - dapat passion fruit...fuuhhhhhhh....saya ni setiap kali tengok passion fruit, mesti kecoq ayaq lioqqq....


Royal Caramel


Nutty Caramel


Chocolate Mascarpone

Strawberry Mousse

Double Chocolate Cheese Cake


Add caption

Pavlova

Noni dah tak tahan tunggu balik rumah...``Perrrgghhh, peerrrggghhh...peeeerrgggg....sedapnya kak,'' Ni Noni kata..bukan saya kata aaaa...

Ok Noni, suksess yeaaaa...