Nov 16, 2011

DIY BERKUMPULAN 1 DISEMBER - KHAMIS - CEPAT, CEPAT...ADA 1 TEMPAT SAJA LAGI...

Asskm dan alooo untuk semua....sempena cuti sekolah yang akan bermula 19 November dan bagi mengurangkan masa menunggu kelas DIY (yang saya dah pening sebab kena marah hari-hari ngan student sebab kena lama tunggu..ahaksss) maka saya dengan ini nak mengoffer satu lagi  KELAS DIY BERKUMPULAN pada tarikh berikut:


DIY BERKUMPULAN + SEMI DEMO...

 DAH BAYAR DEPOSIT N CONFIRM HADIR

1. AMAI - 019 3558551
2. NOORAZLYN MD RADZI - 019 5566588
3. RAISHAN
4. ALICE
5. LYDIA - 019 8325576



TARIKH/HARI : 1 DISEMBER 2011 (KHAMIS)

MASA: 10 pagi - 5 ptg

YURAN: RM500

SUBJEK: 

1. PAVLOVA with vanila cream


2. ROYAL CARAMEL

 3. CHOCOLATE MASCARPONE


APA YANG PERLU DIBAWA MASA DATANG KELAS: APRON n duit baki...yang lain saya sediakan.


Kelas DIY berkumpulan kali ni lain sket sebab:

1. Saya akan tunjukkan demo untuk buat pavlova. Tapi saya akan siapkan pavlova disc awal-awal untuk semua student. Kalau nak tunggu semua student buat pavlova, alamatnya balik kul 8 mlm lerrrr...Oven tak cukup.
2. Tapi student akan buat sendiri vanila milk cream tu dan hias sendiri pavlova masing-masing. So setiap orang akan bawak balik satu set pavlova masing-masing...TAK SHARE...cuma tengok dan tolong saya sket-sket masa buat pavlova disc tu...
3. Untuk 2 kek lain tu student akan buat sendiri dan bawak balik kek masing-masing. TAK SHARE 

Sapa yang berminat nak join ikut langkah mudah berikut:

1. Bank in deposit RM250 ke account Maybank BZEE CAFE & BAKERY - 5051 76100 195 (BILA-BILA MASA MULAI SEKARANG...).
2. Pas bank in deposit sms NAMA dan nyatakan DIY GROUP 1 DISEMBER
3. Tarikh akhir confirmation ialah pada - AHAD, 27 NOVEMBER 2011
4. Minimum penyertaan ialah 4 orang. Bermakna kalau tak cukup 4 orang saya berhak batalkan kelas dan pulangkan deposit pada anda yang dah bayar.
5. Maksimum pelajar - 6 orang.