Dec 8, 2009

CHOCOLATE....

Salam dan aloooo untuk semua...macam berjangkit plak buat coklat ni. Baru buat class Sabtu lepas, hari ni alhamdulillah, ada tempahan beberapa kotak coklat.

Dua set 35 biji (campuran filling - walnut, badam n strawberry (RM55), satu diorder oleh Najib dan satu lagi oleh Azim. Dua-dua untuk hantaran.



Set coklat 35 biji (campuran pelbagai filling - strawberry/walnut/almond). RM55 (termasuk kotak dan riben ikut tema colour yang anda pilih)


Set kedua - diorder oleh Ani. Untuk hantaran gak, tapi dia nak boh dalam kotak tin. Isi dalamnya ada 16 biji. Rega RM30 satu set...
Ni pun campuran pelbagai filling.




Pastu  ada dua lagi kota cholate. Isi dia 21 biji setiap kotak. Rega RM28
. Set ni diorder oleh Ani satu, n satu lagi oleh Azman - nak kasih hadiah kat makwe dia...(so lomantik...ahehhee)



Dua set yang kat depan skali tu la rega RM28. Campuran coklat dengan filling almond, hazelnut n strawberry.


Ada lagi 4 kotak coklat lagi yang kena buat. Saya sambung esok. Nanti saya tunjukkan gambar-gambar tu..O.k sesapa nak blajar buat coklat ni (cara mudah n tak cerewet - tak yah bilik aircond, tak yah marble slab, tak yah termometer....senang crita semua tak yah laaa....hehhehe...) saya akan buat bulan Januari ni. Nanti saya masukkan jadual untuk bulan Januari....Kalau sapa nak cepat, bleh kumpul sekurang-kurangnya 4 orang. Saya boleh buat hari biasa (Isnin, Selasa, Rabu atau Khamis). Rega kelas ni RM250. Semua barang saya sediakan. Kelas bukan sahaja melibatkan cara buat coklat, tapi juga saya akan ajar buat costing, berapa harga nak letak, packaging, mana nak dapat kotak, mana nak dapat coklat, coklat mana yang sedap n macam-macam tips lain. Senang crita, lepas kelas ni u all  bleh start ambik tempahan laaah....