Feb 9, 2011

Italian Rainbow, Opera n CC bouquet Efa

Salam dan alooo untuk semua. Efa dari effrinscookies.blogspot.com ambik cuti hari ni sebab nak joint kelas DIY ngan saya. Effa ni orang Selayang n keja kat pong kat Selayang...errrmmm bertuah badan dikkk...

Effa ambik kelas Italian Rainbow, Opera cake dan cupcake bouquet. Buat kek tu kejap jerr lah sebab Efa memang dah biasa buat keja-keja baking ni. Tapi yang ambil masa lama sket masa buat CC bouquet tu. Orang kampung saya kata kena rajin `dok kelebek' atau orang sini cakap kena rajin `mengulit'...so, sebab tu lah CC Bouquet ni kena jual mahal sket....

Ni emel Efa kat saya semalam...:

Salam.
TQVM coz ajar saya semalam.. hari ni saya dah dapat order untuk
bouquet cup cake and italian rainbow..
smlm otw balik cup cake bouquet cup cake dah gugur satu. harap2 nanti
bila wat utk org order dia c gugur.. hehehe..
Ape2 pun.. vanilla cup cake akak adalah tersangatlah sedap...
TQ:)


Waaaa...bangga, banggaaaa.....selamat maju jaya yeaa..hehehhe

Ok, jom  tengok hasil keja Efa yang kemas n cantik ni...



Cupcake Vanila panas-panas baru bakar...

Dah siap boh fondant n hias...cantik colour pilihan Efa - pink ala-ala manja

Tengah mengubah

Hasil yang siap - sweet macam tuan dia gak...

Ni lapisan italian rainbow efa

Opera Efa


Efa ngan hasil air tangan - opera, italian rainbow dan cupcake bouquet