Feb 21, 2011

The Return of Liza Keramat...heheheh

Salam dan alooo untuk semua... Ingat lagi Liza Keramat....? Yang ambik kelas DIY carrot walnut ngan cream cheese tu...Liza (sweetnely.blogspot.com) datang lagi ambik DIY ngan saya. Kali ni dia tambah lagi subjek yang diambill...hehhee. Liza blajar Red Velvet, Chocolate Indulgence. Chocolate Tart dan Creampuff.

Liza masuk jerr dalam kedai saya hari tu, terus dia kata..```kakkkkkkkk....bestnya carrot cake akakkk...semua customer saya puji sedap. Saya dah banyak jual kak,''..

Sambil dengan `kembang tak terhingganya' perasaan masa tu, saya tanya dia ``ya kaaa..alhamdulillah...dah berapa bijik jual dik''

``Lebih 10 bijik kak...,'' waaaa...ni sudah bagus. Dah balik modal betul ni. Tak sia-sia ambik kelas DIY hari tu. So harap Liza terus mendapat order yang banyak. Pas ni bleh pak jual kek-kek baru, chocoalate tart dan  creampuff yang dia baru blajar.


Ok. jom kita tengok gambar-gambar kek yang Liza blajar hari tu..


Liza tengah buat tart shell. Liza dah biasa jual tart ni. Tapi Liza cakap cara saya buat shell senang

Ni Tart Shell yang Liza buat..


Chocolate tart yang dah siap
Cram puff comei panas-panaazzzz

Dah siap isi pastry cream n siap masuk kotak...
Liz ngan semua hasil air tangan



Gambar slice chocolate indulgence n red velvet yang Liza emel kat saya
Ni plak, emel Liza kat saya...
Salam Kak lina..

Sori lambat email pic kek yg belajar aritu..bizi sesgt..

Btw kek coklat indulgence, red velvet, krim puff n tat coklat semuanya sedap2..siap kasi kt jiran sebelah n bawak ke ofc..

Tq byk2 kak lina..segala ilmu yg diberikan...insyallah liza akan di praktikkan nnt.. n semoga kak ina akan terus sukses..insyallah..aminn..

Insyallah n TQ Liza sebab sudi blajar ngan saya....Harap-harap rezeki semakin bertambah....bleh cepat gi Mekah...aminnnnnnn