Feb 23, 2011

Lydia - diterbangkan khas dari KayKay...sabah

Salam dan aloooo untuk semua...Lydia dah lama book untuk kelas DIY ngan saya. Sanggup terbang dari Kota Kinabalu semata-mata nak blajar 3 kek ngan saya - Italian Rainbow, Opera n Red Velvet. ``Aduhhh...tension saya tiap kali tengok gambar-gambar dalam blog kakak. Tak sabar nak datang blajar...,''. So, hari ni, sampai gak Lydia ngan adik dia Fenn ke Seremban ni.

Brutal budak-budak dua orang ni. Dia orang memang tak pernah langsung datang Seremban. KL tu pernah laa. Main redah jerrr... Mula-mula Lydia kata nak ambik cab dari KL ke Seremban sebab tak dak  idea langsung kat mana tempat saya....Tapi disebabkan rega teksi sampai RM100 - sehala, dia orang suruh drebar teksi tu hantar ke KL Central jerrr...ambik komuter. Lagi senang n murah.Cerdikkk...

Lydia ni memang buat biz kek kat KK. Banyak gak attend class kat sana. Tapi dia kata belum ada yang ajar kek-kek yang saya ajar terutamanya Red Velvet. Sebab tu laaa makin berkobar-kobar semangat sanggup datang belajar ke Seremban ni. Tq yea Lydia sebab sudi datang blajar ngan saya.

Ok, jom layan gambar-gambar sepanjang classs....
Tengah decorate Italian Rainbow

Writing Lydia cantik ....saya suka....keja ngan saya nak...? hehhehe

Lydia ngan kek Opera

Kek Opera yang Lydia buat

Italian Rainbow....Lydia kata, dia start ngan warna traffic light - merah, kuning hijau....

Red Velvet

Bergambar ngan kek yang dah dipotong

Tak sabar-sabar nak rasa RedVelvet...``...sedapnya kakkkkkk,' Ldyia n adik dia Fenn paling suka kek ni. Saya tengok Fenn asyik meratah krim kek ni....hehehhe

Begini jadinya kek-kek yang cantik-cantik tadi. Habis di potong kecik-kecik untuk dimasukkan dalam plastic container.

Lydia ngan adik dia Fenn yang muka macam adik Siti Nurhaliza - Siti Saerah - sedang mempack kek-kek untuk dibawak balik ke KK esok. Dia orang stay kat KL. Balik esok petang. (psssttttt....Fenn ni sbenarnya ponteng kuliah. Dia study kat UMES. Lydia yang paksa Fenn teman datang blajar kek.....bertuah punya kakak....)
Ok, Lydia, harap-harap semua kek-kek tu selamat sampai ke KayKay dan sempat dibagi rasa kat adik  beradik. Lydia ni ada 7 adik beradik. Semua perempuan. Lydia  yang ke-6 n adik dia Fenn ni yang bongsu.
``Bagus kakk semua anak perempuan niii...barang rumah tak cepat rosakkk,'' betul, betul, betul...hehehheh

Suka dengar Lydia n adik dia Fenn bercomunicate loghat Sabah. Den terkonang zaman-zaman penah bekerja kat sana dulu.....

 Msg Ldyia kat saya :

Slm kak...lydia ni..yeahh kami da slmt smpi dkt kk..n siap bagi2 lagi kek2 yg sy bljr tu dgn kwn2 n famli memers...suma ckp sedapp..red velvet x pyh ckplahh..klu bole drg mo mkn sndri x pyh share dgn org lain..hahaha..tamakk kan. tq ya kak coz sudi ajar org yg masi half2 dlm bdng bakeri..ada masa lg ntu sy gi bljr lg kek lain dgn akk..i lav u...ngehehe...


lap u tu lahhh Ldyia...hehhehe.Kirim salam sama itu Siti Saerah...cakap sama dia...jangan ponteng class lagi ...ahakssss...