May 6, 2011

DIY ngan Gee yang tengah sarat 8 bulan....

Salam dan aloooo untuk semua.... Bila saya nampak Gee berjalan masuk ke bakery saya semalam, dalam hati saya berkata...``alamakkk...bleh kerrr budak ni nak bake ni...'' Apa taknya, Gee dah 8 bulan. Baby dalam perut dah nampak macam ke bawah. Bulan depan dia besalin. Tu pun dia brani drive sorang-sorang dari rumah dia di Eka Matahari di Labu Sendayan. Tapi Gee  rileks jerrr ...``bleh kak....kena blajar gak ngan akak  sebelum bersalin..''

Tapi semalam saya tak bagi Gee  bergerak banyak sangat. Saya betoi-betoi seriau. Masa dok tengok dia berjalan ke dapur basuh tangan, dia berdiri timbang barang, dalam kepala otak saya dok terbayang...``ni, kalau lah terberanak kat sini, macam mana laaa aku nak buat..dah la aku ni cepat panik,''.

So, saya lebih banyak tolong dia buat itu ini. Harap-harap Gee  tak kisah sangat yea Gee. Patutnya ni kelas DIY, dia yang banyak buat, tapi akak tak brani lerr ambil risiko...

Gee blajar:
Italian Rainbow, Chocolate Indulgence, Opera, Chocolate Muffin dan Cream Puff n Eclairs.

Semua hasil produk yang Gee  blajar hari ini akan dikendurikan Sabtu ni sebab dia nak buat birthday anak dia. Fuhhhh....mesti meriah gilerr laaa birthday tu yea...ada 3 kek...Bertuah birthday girl..

Ok, ni gambar-gambar sepanjang kelas:
Gee tengah buat eclairs

Suka tengok Gee  ni...kalau sapa tak tentok perut dia, tak tau dia pregnant...

Chocolate indulgence Gee

Italian Rainbow

Opera

Eclairs

Cream puff

Chocolate chips muffin...Gee blajar sebab ada orang tempah 300 bulan Jun ni. Tapi kata Gee...``tak tau lerr kak, sempat ker tidak buat..takut terbesalin awal jerrr,''


Ni antara kandungan emel Zie kat saya:

 Saya nk ucap trima kasih sbb ajar saya kelas hr tu walaupun saya buat kerja tak seberapa.. Saya tak kisah janji saya tau cara nk buat. Semua org puji kek yg saya belajar tu sedap dan ada yg nk oder.
Sama-sama Gee...selamat melahirkan anak ketiga yea...nanti pas slim bleh sambung pelajaran..hehehhe