Dec 28, 2013

KELAS: Demo BEST FIVE + 1 Kek Evergreen & Laku Laju Bzee Bakery

 
Asskum semuaa…

Sempena tahun baru ni, saya nak buat satu kelas pengenalan. Ni kira macam kelas orentasi la. Kelas pemanas badan dan sesi perkenalan ngan student-student baru yang nak serius nak cari duit melalui baking.

Saya pilih 6 kek yang paling laris permintaan untuk kelas DIY. Dan mengikut feedback student, kek-kek ni juga adalah paling banyak mendapat permintaan customer. Repeat order lagi dan lagii…

Sesuai dengan trend sekarang yang semua kek dijual secara compact, saya juga akan tunjukkan macam mana nak adjust resepi supaya boleh dijadikan semuanya mini saiz.

Klu berminat, ni detailsnya:
KELAS: Demo BEST FIVE + 1 Kek Evergreen & Laku Laju Bzee Bakery
. Russian Black N White
. Red Velvet
. Carrot Walnut With Cream Cheese
. Double Indulgence
. Italian Rainbow
. Crunchy Salted Caramel Brownies

TARIKH: SABTU 25 JAN 2014
MASA: 11 PAGI – 5 PETANG
TEMPAT: Bzee Bakery, No. 23, Ground FLoor, Magistrate Square, Seremban 2, Seremban. Berhampiran Komplek Mahkamah Seremban.
PENGAJAR: Zalina Yahaya
YURAN: RM350/person
DEPOSIT: RM150 (tidak akan dipulangkan)
(Boleh bayar bila-bila masa dari sekarang. Tarikh last bayar deposit KHAMIS 23 Januari)
JOM BELAJAR RESEPI ORI SAYA … dan DIRECT DARI SAYA SENDIRI

Cara mendaftar:
1. Bank in deposit RM150 ke account Maybank BZEE CAFE & BAKERY - 5051 76100 195

2. Pas bank in, sms details ke nombor saya 019 282 0053 – nama, date class, nama class n jumlah bank in.
Contoh: Zalina Yahaya, BEST 5, 25 Jan, RM150

(SANGAT- SANGAT PENTINGGGGG..sila simpan bukti pembayaran – print resit. Kemukakan semasa pendaftaran. Tanpa bukti pembayaran anda dianggap belum bayar dan perlu bayar full payment semula)

3. Apa yang perlu dibawa masa kelas: Baki yuran dan Pen saja
Apa yang tak boleh dibawa: Sedara mara, anak, jiran – hanya yang bayar yuran saja dibenarkan masuk.

Soklan berkemungkinan besar anda akan tanya saya:
1. Kak..saya dah belajar 3 daripada kek-kek tu. Saya nak ambik 2 jerr…kena bayar full kerr….
Jawapan saya: Yea..kena bayar full payment. Ni kelas untuk student-student yang baru nak ambik modul kek saya.
Bagi yang belum belajar satu atau dua kek, saya advise masuk kelas DIY atau pun tunggu saya buat kelas DIY Group.

2. Kalau saya tak dak basic dalam baking boleh tak masuk kelas kak ni?
Jawapan saya: Kalau anda kenal butter, tepung dan gula sudah mengcukupi. Saya akan guide anda

3. Kalau DIY/personal class mcam ni brapa kak..?
Jawapan saya: RM1,200 seorang . Date boleh pilih sendiri . Date DIY terawal 21 Januari.

Klik untuk semak nama

Labiu
Zalina